[linux] Re: [ADMIN] Návrh nového META-FAQ, druhá verzia

Marek Grác xgrac na fi.muni.cz
Pondělí Květen 2 23:05:50 CEST 2005

On Fri, 29 Apr 2005, Peter Surda wrote:

> cau

> Otazka: ked chcem prezentovat svoju distribuciu, ktora je 100% open source a
> free downloadnutelna, a ja k nej poskytujem komercny support a dodatocne
> platene sluzby typu zalohovanie dat, spada to do tejto kategorie alebo nie?
> Konkretne ide o Route Hat.
>
> A ako to je s odpovedami typu "skus to spravit takto, ale jednoduchsie je
> pouzit rovno Route Hat lebo tam je to integrovane"?

Suhlasim s Fantomasom. Ak niekto riesi nejaky konkretny problem, tak to
obvykle chce do niecoho integrovat a dalsia distribucia nie je prilis
riesenie. Pokial sa vsak niekto pyta na cosi typu, chcem to a to a ktora
distribucia je vhodnejsia, tak nevidim najmensi problem. Samozrejme, ak
niekoho odkazes do dokumentacie routehat, kde bude navod na jeho problem,
tak verim, ze s tym nikto nebude mat problem.

 					pax, marx
--
[ marek 'marx' grác / gerard ][ Električke, ktorej zmizli koµajnice ]

Daląí informace o konferenci linux