[linux] smtpd restrictions v postfixe

Peter Gašparovič gasparovic na pfs.sk
Úterý Květen 10 11:06:56 CEST 2005

Ahojte,

chcem odburat cast spamu pomocou smtpd_client/sender_restrictions v
main.cf postfixu. Ked ale analyzujem spamy, nieje mi jasne, co vlastne
odmietat. Niektore spamy maju inu adresu v poli From, inu v Reply-To a
okrem toho mam server, odkial mi to prislo. Na co sa zamerat, ak chcem
byt objektivny ? Viem, ze adresa From moze byt vymyslena alebo zneuzita
napr. adresa mojho zakaznika, takze ja by som asi uprednostnil
obmedzenie toho servera, odkial to prislo, cize
smtpd_client_restrictions. Rozmyslam dobre ?

Peter