[linux] cisco vpn client 4.0.3.c

Středa Květen 11 13:22:40 CEST 2005

On 11.05 12:36, ietn na stonline.sk wrote:
> Rozpraval som sa z jednym linux.adminom, a ten tvrdi ze cisco VPN pouziva
> IPSEC, a ten nas linux server nema v jadre podporu tohoto bazmeka, takze
> to bude asi na nove jadro... Ale moc sa mi to nezda, lebo na cisco
> strankach nic podobne nepisu (okrem toho ze naozaj pouziva IPSEC). Peto.

cisco vpn klient sa dodava spolu so zdrojakmi modulu do jadra.

existuje aj free varianta "vpnc", ktora funguje bez vlastneho jadroveho
modulu (potrebuje modul pre tun, ktory v jadrach je) a ma par bugov, ale
funguje.

cez linux router mi ide, iny som tusim este neskusal, ale kedze funguje nad
UDP, nemal by tam byt problem pokial router podporuje stavovy firewall a
nefiltruje co by nemal...
"Where do you want to go to die?" [Microsoft]