[linux] Linux ucto vs./w WINE

Jan Ostrochovsky jan.ostrochovsky na rec.uniba.sk
Sobota Květen 14 05:21:16 CEST 2005

Ahoj,

riesim podobnu dilemu, ale uctovnictvo je len jednym z mnohych
specialnych windows aplikacii u nas. Su dalsie:
    - jedalensky softver
    - sprava majetku
    - registraturne stredisko
    - ubytovaci softver
    - vnutropodnikove smernice
    - vzory pravnych zmluv
    - prenajimanie nebytovych priestorov
    - ...

A na vyssej urovni sa nasadzuje financny informacny system na baze SAP,
pricom sa zatial uvazuje iba o Windows GUI klientovi (je to projekt,
ktory presahuje "moju" organizacnu jednotku v ramci korporacie a tazko
sa mi presadzuje aj Linux alternativa tohto softu, aj napriek tomu, ze
existuje).

Zaroven planujeme na pracovisku nakupit jeden (nie dva a viac) server a
niekolko novych PC a dilema spociva v tom, ci pouzit
    a) Windows XP Pro na PCckach a Linux na serveri
    b) Linux na PCckach a vyssie uvedene Windows aplikacie nechat
"dozit" napr. na Windows Terminal Serveri

Ciste Linux riesenie som pri kusku realneho pohladu zatial nezhliadol
ako vhodne, takze ked si vyberam medzi mackopsom a psomackou, zatial to
zial z hladiska mensej problemovosti vyzera skor na moznost a).

Ma niekto iny nazor?

ostry