[linux] find and remove from mail

Matus UHLAR - fantomas uhlar na fantomas.sk
Pondělí Květen 16 11:50:17 CEST 2005

On 16.05 10:59, Dusan Fric wrote:
> Hladam jednoduchy skript na vyhladanie vyrazu v mailboxe a nasledne
> zmazanie spravy, ktora dany vyraz obsahuje (nieco podobne, ale na stare
> maily existuje)...googlil som dva dni a nic.

asi nemas debian ale dufam ze ostatne distribucie maju podobny tool na
vyhladavanie balikov. Ked nie tak aspon google ma tusim jeden ;)

uhlar na fantomas% apt-cache search grep mail

devscripts - Scripts to make the life of a Debian Package maintainer easier
grepmail - search mailboxes for mail matching an expression
gtkgrepmail - A gtk front-end to grepmail
lire - generate reports from various logfiles
mboxgrep - Grep through mailboxes
sgrep - a tool to search a file for structured pattern
txt2regex - A Regular Expression "wizard", all written with bash2 builtins

vyzera to ze minimalne prvu cast by mali zvaldnut grepmail a mboxgrep

--
Matus UHLAR - fantomas, uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
Nothing is fool-proof to a talented fool.