[linux] Meraci pristroj s HDD cez paralelny port

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Úterý Květen 17 13:30:16 CEST 2005

On Tue, May 17, 2005 at 10:55:15AM -0000, Matej wrote:
> [...]
>
> Neviete mi prosim poradit s nasledovnym ?
>
> Mame meraci pristroj - harddisk rekorder, ktory sa pripaja k PC cez
> paralelny port. Vo Win 3.1 (sucast dodavky s NB) a Win 95 (ci starsom Win
> 98) nie je potrebny ziadny ovladac (pokial viem) a po pripojeni k PC cez
> paralelny port pribudne v systeme novy HDD a subory z rekorderu (aj nan) sa
> daju skopirovat. Pouzity kabel je zrejme standardny, kedze z jeho pouzitim
> funguje prenos suborov medzi dvomi PC aj cez DOS (intersvr.exe a
> interlnk.exe).
>
> Netusim ci by nieco take fungovalo z Linuxu. Win 2000 aj XP nefunguje.

Nie som si uplne isty; nieco som nasiel, ale netusim, ci to bude riesit aj
tento problem; kazdopadne je to v linuxovom jadre:

Device drivers -> Block devices -> Parallel port IDE device support.

Je to len vystrel do tmy, ale hadam pomoze...

> Vdaka,
> J.Matej

	Milan Plzik