[linux] Meraci pristroj s HDD cez paralelny port

Ing. Jaroslav Matej, PhD. matej na vsld.tuzvo.sk
Středa Květen 18 06:54:17 CEST 2005

Prave som zistil, ze ten pristroj podporuje SCSI, takze sa to cez ten
paralelny port pripaja asi takto. Ak sa nemylim, bude to tazsie
zfunkcnit - pozeral som na volby v jadre a nasiel som tam iba konkretne
zariadenia, nic univerzalne...

MJ