[linux] Re: Externy USB HDD (DTK DG 352 UN)

Ing. Jaroslav Matej, PhD. matej na vsld.tuzvo.sk
Čtvrtek Květen 19 14:01:17 CEST 2005

V predajni mi ponukli odskusanie hdd boxu ak donesiem vlastny disk (a NB
s linuxom).
Pises, ze problemy sa mozu prejavit po dlhsom case. Aky typ problemov
mas na mysli a na co by som sa mal pri skuske zamerat ? Ja totiz chcem
hlavne zalohovat, napr. cez rsync.

Dik,
MJ