[linux] Re: Externy USB HDD (DTK DG 352 UN)

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Čtvrtek Květen 19 16:34:58 CEST 2005

Po par cykloch nocneho zalohovania rsync ostal visiet v stave D
(uninterruptible sleep), disk sa nedal odmountovat a ani po jeho odpojeni sa
nedal vybrat modul usb-storage. Ostal visiet v stave DELETED. System bezal
kludne dalej (az na jeden pripad), ale pracovat s USB diskom sa dalo az po
reboote. Az po par mesiacoch som zistil aky cip je vnutri a podla toho nasiel
prislusny patch do jadra.
Odvtedy sa sice tiez raz za 2 tyzdne stane ze rsync zlyha, ale ked vyprsi
timeout tak sa zotavi a na dalsi den to v pohode dozalohuje. Predpokladam ze
to iste by robil aj pod windowsami. Je to taka sunka (vipower usb rack),
ktoru mi sef polozil na stol ze toto daj k zakaznikovi na zalohovanie :-)

Juraj