[linux] Re: Debian server a rychlost internetu

Sobota Květen 21 13:34:21 CEST 2005

On 20.05 20:51, Martin Sechny wrote:
> [...]
> vlozit novu sietovu kartu do servera pre vnutornu siet a nijaka zmena.
>
> Problem s rychlostou mam len ak ide o internetovy (HTTP) prenos z
> internetu do vnutornej siete, dokonca aj zo servera (apache) do
> vnutornej siete. Ale zase prenos zo servera do internetu je dobry.
> Vyzera to na firewall, squid, ipchains, iptables, iproute, akurat
> neviem povedat co, lebo skusal som ich (beziace sluzby) vypnut a nic
> sa nemenilo. Napadlo ma, ze ci by to nemohlo byt filtrovanie paketov,
> ale neviem zistit, kde to mam nastavit tak, aby to bolo spravne.

som uzhvateny tvojou skvelou uvahou. Mimochodom, popri jej tvoreni si aj
vyskusal ci nahodou nemam(e) pravdu?

> Registrujem este hrozne spomalenie vsetkeho prenosu vo vnutornej sieti
> v case, ked sa pouziva internet vo vnutornej sieti, aj napriek tomu,
> ze aktualna rychlost je mizerna, akoby aj ten 10-100 Kbps prenos
> pretazoval celkovy prenos medzi vnutornou sietou a serverom. Ak sa
> nepouziva internet, ide vsetko normalne. V minulosti som stiahol 7 CD
> Debianu za 3 hodiny a nikto sa nestazoval na rychlost.

takze napriek tomu, ze sa to sprava presne tak, akokeby tvoj server operoval
v mode full-duplexu, pricom zvysok bezi na half-duplexe to tak nie je.

btw si si isty ze ta krabicka v tvojej sieti je switch a nie hub?

Microsoft dick is soft to do no harm