[linux] Re: Debian server a rychlost internetu - vyriesenie

Martin Sechny martin.sechny na pobox.sk
Pondělí Květen 23 19:07:39 CEST 2005

Nedate si povedat a rypete na nespravnom mieste... Takto sa nedaju
riesit problemy. Ked poviem, ze je to softverovy problem, tak netaram.
Teda - najlepsia rada - porad si sam.

Problem je ale uplne inde: /etc/squid/squid.conf,
teda problem je lokalizovany, uz iba nastavit spravne hodnoty, co
urobim zajtra doobedu a uz sa k tejto teme nebudem vyjadrovat.

btw: Priatelu, poznas zariadenie brouter? (bridge+router, samozrejme
moze to byt aj linuxovy stroj)

Martin Sechny

-------
riki <phobie na axfr.org>:

> priatelu by si sa divil co vsetko ma na krabicke napisane switch a
> okolo switchu to ani neobehlo, moje najoblubenejsie su zariadenia,
> ktore sa volaju switching hub :)

Podte na navstevu k Wande - k najlepsej priatelke kazdej zeny na internete.
http://www.wanda.sk/