[linux] OT: Pomoc pre chlapceka

mior mior na psg.sk
Čtvrtek Květen 26 17:31:22 CEST 2005

Správa
----- Original Message -----
From: Martin Jurkovič
To: Undisclosed-Recipient:;
Sent: Tuesday, May 24, 2005 9:19 AM
Subject: Fw: Pomoc pre chlapceka

Dobry den, vazeni priatelia!
Chcela by som Vas touto cestou poziadat o pomoc.
Mam v rodine tazko choreho 3-rocneho chlapceka Adrianka, ma rakovinu.
Na buduci tyzden ho caka tazka operacia a potrebuje krv. Ma krvnu Skupinu B RH negativ. Odbery na meno Adrian Haba sa budu robit v nemocnici v Ruzinove v Bratislave na Transfuznej stanici denne, len treba ohlasit meno chlapceka.
Kto sa tam nema ako dostat, zabezpecim Vam dopravu cez otca chlapceka.
Moje t.c. 0905 82 37 59 alebo
Peter Haba /otec chlapceka/ 0902 681197.
PROSIM, POMOZTE !!!
Dakujem. A.Kadlubova
Ak nemate pozadovanu krvnu skupinu, aspon poslite tento mail co najvacsiemu poctu ludi, zvysime tym pravdepodobnost, ze sa darca najde.

Dakujem

Ak toto vymazete....vazne nemate srdce