[linux] OT: Pomoc pre chlapceka - ospravedlnenie

mior mior na psg.sk
Sobota Květen 28 13:39:38 CEST 2005

Ospravedlnujem sa, ze som obtazoval tymto majlom v konfere.
Myslel som si, ze ide o cas a tak som nemal neoveroval, ako je to aktualne.

Ale - ruku na srdce - ak pojde o zivot v tejto zakernej chorobe niekomu z
vasich blizkych a darovanie krvi bude spasonosne, poviete si, ze radsej
budete milion krat citat neaktualne hoaxy, ako raz prespat skutocnu
prilezitost...
Konfera - nekonfera, slusna ci neslusna....

Ti, co vedia o com hovorim, ma chapu, ostatnym necitlivkam sa este raz
hlboko ospravedlnujem...

m.