[linux] OT: Pomoc pre chlapceka - ospravedlnenie

martin hudec corwin na aeternal.net
Pondělí Květen 30 14:01:59 CEST 2005

Ahoj,

On Sat, May 28, 2005 at 01:39:38PM +0200 or thereabouts, mior wrote:
> Ospravedlnujem sa, ze som obtazoval tymto majlom v konfere.
> Myslel som si, ze ide o cas a tak som nemal neoveroval, ako je to aktualne.
>
> Ale - ruku na srdce - ak pojde o zivot v tejto zakernej chorobe niekomu z
> vasich blizkych a darovanie krvi bude spasonosne, poviete si, ze radsej
> budete milion krat citat neaktualne hoaxy, ako raz prespat skutocnu
> prilezitost...
> Konfera - nekonfera, slusna ci neslusna....
>
> Ti, co vedia o com hovorim, ma chapu, ostatnym necitlivkam sa este raz
> hlboko ospravedlnujem...

  Ti, co vedia, o com hovoris si aj tak myslia (aspon moja malickost), ze
  tvoje konanie by sa dalo popisat sposobom "aktivny blbec je horsi ako
  triedny nepriatel". Aj s rukou na srdce. Cize neries necitlivkov
  prosim.

  Vies, ono jednotlive hematologicko-transfuziologicke oddelenia maju
  evidenciu svojich darcov (a nie je ich malo) a vedia v pripade
  podobnych pripadov zaslat urgentne vyzvy s prosbou darovat krv, nie su
  odkazani na prosby mailami a podobne.

  Podobne "samaritanske" aktivity lekarom skor skodia ako pomahaju.

  	prajem pekny den,
	Martin

--
martin hudec

   * 421 907 303 393
   * corwin na aeternal.net
   * http://www.aeternal.net

"Nothing travels faster than the speed of light with the possible
exception of bad news, which obeys its own special laws."

   Douglas Adams, "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy"