[linux] [ADMIN] OT: Pomoc pre chlapceka - ospravedlnenie

Marek Grác xgrac na fi.muni.cz
Úterý Květen 31 21:13:04 CEST 2005

Nazdar,

On Tue, 31 May 2005, Peter  Fordinal wrote:

> Pre pisatelov podobnych mailov by som vsak doporucoval hned na ich zaciatok
> umiestnit datum, do ktoreho su aktualne. Inak sa skutocne stava, ze sa zacnu sirit
> az vtedy, ked uz stratili vyznam.

S tymto sa neda nesuhlasit a urcite by som to napisal do prirucku pre
tych, ktori pisu taketo maily. Na druhej strane tato konferencia nie je
vhodnym miestom na taketo spravy [a autor si povodnej spravy si pripisuje
prvy cierny bod]. Na tejto politike sa nebude nic menit.

> [...]
> aj tu som skor za zmiernenie pravidiel. Mna to jednoducho zaujima a nemam cas
> snorit po vyhladavacoch a nahodile zistovat, co je v tejto oblasti nove.
> Jednym z dovodov, preco sa linux pouziva tak zriedka je prave pomylena komercna
> politika konferencii linuxovej komunity. Ved kde inde by som sa napr. mal dozvediet,
> ze niekto predava uctovnictvo pod linuxom, ako na linuxackej konferencii ci mailing
> liste ? Prehnane prisne pravidla boli zmysluplne v dobe, ked vacsina ludi
> pouzivala pomaly pristup do internetu, dnes sa vsak situacia vyrazne zmenila.

Pravidla su podla mna dostatocne mierne a su vysledkom rozlicnych
kompromisov. Komercia o tom, ze niekto robi sw pre linux nie je zakazana,
je vsak potrebne ju korektne oznacit (vid Meta-FAQ). Tieto komercne bloky
vsak nemaju byt nahradou reklamy, maju len upozornit na to, ze je tu nieco
nove. Toto nie je vhodne miesto na reklamu, ktora ukazuje ako to je super,
bomba, spica a vsetko ostatne patri do kosa. O novinkach z oblasti linuxu
sluzia rozlicne servery, ktorych funguje podla mna dost pozehnane

 					pax, marx
 				administrator konferencie

PS: pripada debaty poprosim len na moju adresu
--
[ marek 'marx' grác / gerard ][ Električke, ktorej zmizli koµajnice ]

Daląí informace o konferenci linux