[linux] Touch screen cez /dev/ttyS2 problem

Marek Zima marek.zima na zimas.sk
Středa Listopad 2 08:13:20 CET 2005

Nemam priame skusenosti s Touch Screen ale ...
196000 ako boudrate sa mi zda divne ....
Kolko mas skutocne seriovych portov?
Mas ich na doske, alebo mas extra PCI serial kartu?
Aka verzia jadra bezi? (2.4.x alebo 2.6.x) ?

Vacsinou je potrebne dodatocne porty dokonfigurovat rucne, alebo upravit
rc.serial ... (pre 2.6.x jadra uz standarne vsetky serial porty su
korektne nastavene)
Standardne nastavenie na mojom notase je (jadro 2.6.13 - Slack 10.2):
root na notas:~# setserial -a /dev/ttyS0
/dev/ttyS0, Line 0, UART: 16550A, Port: 0x03f8, IRQ: 4
        Baud_base: 115200, close_delay: 50, divisor: 0
        closing_wait: 3000
        Flags: spd_normal skip_test auto_irq

Prikazom setserial je mozne rozne parametre zmenit (nastavit) ...

Marek.

Dňa Po 31. Október 2005 07:49 peto napísal:

--
Marek Zima
Zima's homepage