[linux] Touch screen cez /dev/ttyS2 problem

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Středa Listopad 2 12:27:31 CET 2005

Vdaka ale pod Red Hat 8.0 2.4.18-8  to ide, ale  pod Slackware 9.0 jadro
2.18-rtl-3.2 je porblem s orig. balikom  a tak kolega skusal ine driver-e

(touchkit vs. mmmtouch ) na touch screen-y toto isteho vyrobcu a tam bol
asi problem..

Peto