[linux] Linux a Microsoft Windows Network

j.matel na zoznam.sk j.matel na zoznam.sk
Středa Listopad 2 14:33:17 CET 2005

Zdravim,

  Pravdepodobne smiesna otazka, ale...

  Neviem  celkom  ako,a  le  podarilo  sa  mi  s Linuxom
  pripojit  na Microsoft Windows Network,  do  pracovnej
  skupiny   ;)    teraz,   by  som rad dal zdielat neaky
  priecinok,  ale  ked k nemu chcem pristupit normalne z
  Windowsov,  tak  mi  stale  Windows  hlasi,  ze  nazov
  priecinka je neplatny, kde moze byt chyba?

  A  potom,  ktory  priecinok  je  dobre nechat zdielat,
  pretoze  som  prihlaseny ako root a na zdielanie mozem
  dat iba priecinky v /root.

--
DuRo/piXie