[linux] Linux a Microsoft Windows Network

Středa Listopad 2 15:07:09 CET 2005

On 02.11 14:33, j.matel na zoznam.sk wrote:
>   Neviem  celkom  ako,a  le  podarilo  sa  mi  s Linuxom
>   pripojit  na Microsoft Windows Network,  do  pracovnej
>   skupiny   ;)    teraz,   by  som rad dal zdielat neaky
>   priecinok,  ale  ked k nemu chcem pristupit normalne z
>   Windowsov,  tak  mi  stale  Windows  hlasi,  ze  nazov
>   priecinka je neplatny, kde moze byt chyba?

priecinka (dop* s prekladmi). a ako sa vola ten priecinok?
a co hlasi log smb servera?

>   A  potom,  ktory  priecinok  je  dobre nechat zdielat,
>   pretoze  som  prihlaseny ako root a na zdielanie mozem
>   dat iba priecinky v /root.

sekcia "security" v smb.conf by ta mala naviest...

inac, mozes formatovat aj na viac ako 60 znakov na riadok ;-)
"They say when you play that M$ CD backward you can hear satanic messages."
"That's nothing. If you play it forward it will install Windows."