[linux] Ubytovanie

Jan Sarenik jasan na x31.com
Středa Listopad 2 20:01:40 CET 2005

  Pozdravujem Vas, lesy, hory!

  Ak ma niekto zaujem o ubytovanie v Bratislave od 11. (piatok)
do 13. (nedela) - tj. dve noci. Cena bude priblizne 500 Sk
za noc pre jedneho a ubytovanie je v slusnom Hosteli,
ktory sa nachadza max. par minut chodze od Fakulty, na ktorej
sa LugCon kona.

www.patiohostel.com

  Hromadne chcem vybavit zlavu (inak 500 Sk cenu tam nemaju)
takze prosim piste sem, ak mate zaujem. Dakujem za pochopenie.
(Tzn. neregistrujte si tam prosim ubytovanie osobitne, alebo,
v pripade ze uz tam niekto ubytovanie zaregistrovane mate,
tiez mi dajte vediet - aby som Vas do pripadnej zlavy zaclenil.)

   So zelanim pekneho vecera
    JaSan