[linux] Ubytovanie

Jan Sarenik jasan na x31.com
Středa Listopad 2 21:58:16 CET 2005

Ahojte!

>   Hromadne chcem vybavit zlavu (inak 500 Sk cenu tam nemaju)
> takze prosim piste sem, ak mate zaujem. Dakujem za pochopenie.
> (Tzn. neregistrujte si tam prosim ubytovanie osobitne, alebo,
> v pripade ze uz tam niekto ubytovanie zaregistrovane mate,
> tiez mi dajte vediet - aby som Vas do pripadnej zlavy zaclenil.)

  Odpoved som potesujuco dostal este dnes takze hlasim svoje
zistenie: Zlavu poskytuju len skupinam vacsim nez 20 ludi.
Okrem toho maju zlavu studenti a ludia pod 26 rokov.

  Kedze 20 clennu skupinu ludi asi nevymyslim(e), nadalej
plati ze si kazdy zabezpecuje ubytovanie sam.

  Koniec hlasenia.

    Pekny vecer!
     S pozdravom
      JaSan

PS: Optimisti, ktori verite ze sa nas najde >=20, nenechajte
    sa odradit a dajte o sebe co najskor vediet.