[sklug] Re: [linux] SKLUG: Nasledujuci LUGcon a vyzva pre kandidatov do Spravnej rady

Čtvrtek Listopad 3 08:29:06 CET 2005

On 03.11 06:31, Ing. Jan ONDREJ wrote:
> Pokial viem, tak program sme uz uzavreli a prihlasovat dalsie prednasky
> uz nieje mozne, kedze ho mame plny.

Imho budce lepsie pockat na novy rok a na zasadanie VZ.

> Takze ja opat davam vediet, ze kandidujem do SR. Dufam, ze sa niekto
> pridate.

ja budem zatgial len kandidovat na clena. Ked pride ten rok, ze nezabudnem v
termine poslat clenske (a nespomeniem si na to koncom roka).

Honk if you love peace and quiet.