[linux] Hotel Star (was: Ubytovanie)

Jan Sarenik jasan na x31.com
Čtvrtek Listopad 3 10:28:00 CET 2005

Ahoj!

> Aku zlavu maju ludia pod 26? Jedno take miesto by som potreboval.

Z webu: ''Dan za ubytovanie 30 Sk/osoba/noc je zahrnutá v cene
ubytovania. Študenti do 25 rokov, mládež, seniori a zdravotne postihnutí
dan neplatia.''

Pozde som pochopil, ze toto je jedina zlava pre <26. Nieje to
'buchvico'.

> Ja si myslim, ze 20 by sa nas malo najst. Len ci im ta suma nebude aj
> tak privisoka. Zistil si aj nejaku konkretnu cenu?

Nie.

Ten PatioHostel na tuto akciu uz nevybavujem. Je to ozaj drahe a tolko
sa narychlo nepozbierame aby sme si vybavili nizsiu cenu. Alternativa
je vsak Hotel Star (www.hotelstar.sk), co je ubytovna, ktora sa sice
nachadza od mesta dost daleko od mesta (nieje to par minut chodze,
ale sviznym krokom cca hodina - odksusane; nocna prechadzka anyone? ;)
ale su tam ludove ceny (viz. ich stranka) a ked nas tam bude viac,
bude aj srandy kopec. Zatial tam ideme minimalne piati.

 Pekny den!
  JaSan