[linux] udev a debian unstable

Martin Mancuska borgcube na centrum.sk
Úterý Listopad 8 23:05:06 CET 2005

Lubomir Host wrote:

> Co znamena "zlyhala instalacia"? Co pisu prikazy
>
> apt-get update
> apt-get upgrade
> apt-get install udev
> dpkg --pending --configure

dostanem tuto hlasku:
dpkg: error proccessing udev (--configure)
     subprocess post-instalation script return error exit status 3

ale uz je to vyriesene, pocas instalcie udev-u z vetvy testing som
zabudol upravit zdroje apt. takze som urobil downgrade udev-u z
testing vetvy a uz to fici.

vdaka za radu

martin