[linux] Stranka s kandidatmi do organov SkLUGu

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Středa Listopad 9 07:05:39 CET 2005

On Tue, Nov 08, 2005 at 10:10:13PM +0100, Lubomir Host wrote:

> Preco je pocet clenov taky vysoky? Co takto zmenit stanovy? Ved to je az
> 14 ludi, co je dost vela. A kde su potom dalsi clenovia, ktorych by malo
> byt radovo viac, ako riadiacich clenov?

Zle si to pochopil. Minimum je 8 ludi. Parny pocet clenov je nevhodny,
pretoze moze nastat situacia, ze sa nedohodnu. Pocet 3 clenov SR
sa toho casu zdal byt primalo, mozno by to fakt bolo treba zmenit v
stanovach. Ale aj pokial by vsetci clenovia boli hned aj v spravnej rade,
vobec by to nevadilo. Na chod zdruzenia by to vply nemalo, pokial by
vykonavali svoju cinnost svedomite.

		SAL