Ing. Jan ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Středa Listopad 9 07:16:52 CET 2005

Ahoj,

On Wed, Nov 09, 2005 at 02:43:27AM +0100, Jan Kunder wrote:
> 1)
> Bez ohladu na to, ci zvolim cestinu, rustinu (iba sklug :), alebo ENG ma
> mailman vita jeho defaultnym nastavenim, nie tym, co som si nastavil.

Tak toto by si asi mal napisat autorom programu mailman.

> 2)
> Linky na potrvdenie subscrib[e|tion] NEfunguju.
> Mail confirmation ide OK.

Posli mi tu linku, pozriem na to.

> 3) Takto ma privitala linux-grupa:
> Voľná diskusia a pomoc s týmto
> systémom. Komerèné maily označte v
> subjecte textom KOMERCIA: a off topic značkou OT:.
> [...]

Tak toto by asi malo byt adresovane tiez autorom mailmana. Robia mi to
vsetky konfery nezavisle na tom, na akom servri bezia.
Posiela to v HTML a mozno ked by si mal nejaky iny prehliadac posty,
tak by to zobrazilo inak. Ale skor si myslim, ze je to chyba mailmanu.

> 4)
> Mohol by byt aktivny nejaky account na centralnu spravu vsetkych SK (popr. aj
> CZ) konfier?
> Meno+heslo a uz len [za|od]ciarkavat.

Akoze account? Nie celkom to chapem. Ja mam account na spravu konfier
na servri lists.linux.sk.

> 5)
> Do PREDNASKY sa mi prihlasit nepodarilo.

Mam taky pocit, ze je to moderovana konfera a prihlasenie je mozne len
pre vyvolenych. Mozno by fakt stalo za to tuto konferu nezobrazovat.

> 6)
> Do prednasky programovanie sa mi tiez nepodarilo prihlasit. Tak snad nabuduce
> ;)

"prednasky programovanie" ? Myslis diskusnu skupinu programovanie?
Tam by sa prihlasit malo dat, ale aj tak tam nic zaujimave nechodi
podla mojich informacii. Maximalne tak nejaky spam. :)

> Mailman owner:
> Konferenci Programovanie spravuje(í)

Co je na tomto zle? Ak to citas cesky (kedze mas nastavenu cestinu),
tak je to cele v poriadku.

> Inak ide vsetko ako ma :-D
> Berte to ako podnet, nie kritiku.

OK, vdaka, ale myslim, ze az na ten bod 2 to s nami velmi nema co robit.

		SAL