Středa Listopad 9 11:28:59 CET 2005

On 09.11 02:43, Jan Kunder wrote:
> Prihlasoval som si novu mail adresu do viacerych konfier a tu su moje
> poznatky:

> 1)
> Bez ohladu na to, ci zvolim cestinu, rustinu (iba sklug :), alebo ENG ma
> mailman vita jeho defaultnym nastavenim, nie tym, co som si nastavil.

nastavis kde? v browseri alebo na prihlasovacej stranke?
(mna vita cesky, v browseri mam nastavene sk,cs,en)

> 2)
> Linky na potrvdenie subscrib[e|tion] NEfunguju.
> Mail confirmation ide OK.

mne funguje.

> 3) Takto ma privitala linux-grupa:
> Voľná diskusia a pomoc s týmto
> systémom. Komerèné maily označte v
> subjecte textom KOMERCIA: a off topic značkou OT:.
> Administračn&#233 ; emaily sú
> označené, alebo označte ako ADMIN:.
> Prehľadávanie v archíve mailinglistu je
> možné na adrese: <a
> href="http://search.lists.linux.sk">search.lists.linux.sk</a>.
> Tzv. Meta FAQ je dostupné na adrese: <a
> href="http://wwww.sklug.sk/lists/linux/metafaq.html">http://www.sklug.sk/lists/linux/metafaq.html</a>.

privitala kde? toto ti doslo v uvodnom maile? a tvoj klient to nevedel
precitat?

> 4)
> Mohol by byt aktivny nejaky account na centralnu spravu vsetkych SK (popr.
> aj CZ) konfier?
> Meno+heslo a uz len [za|od]ciarkavat.

to by musela najprv existovat databaza konfier. viem o jednej ktora
existovala pred 10 rokmi... dnes si mnoho ludi vedie vlastne konfery a
nezverejnuju informacie o nich.

WinError #99999: Out of error messages.