[linux] intel p4ht + fc4

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Středa Listopad 9 15:58:51 CET 2005

Maros Franko wrote:

>Cafte vsetci,
>mozete mi prosim poradit?
>FC4 mi nechce detekovat/pouzit druhe jadro procesora.
>Mam PC Intel865GBF cpu P4-2.6GHz na ktorom ja v BIOSe zapnuty HT.
>Momentalne bezim FC4 s vlastnym jadrom (2.6.14-1m_smp) , ale aj
>defaultne jadro z instalacie aj dalsie "smp" updaty
>bezali len s jednym cpu. Skusal som uz
>Internet-google/fedoraforum/linuxquestion, ale ziadny vysledok.
>FC3 co som pouzival predtym aj napr. Knoppix detekuju 2 jadra.

toto je ale spravne...  Ze tam je jedno jadro

>V podstate mi ten stroj bezi, ale uz ked tam je to druhe jadro mozno by
>bezal rychlejsie :-)

Problem je, ze tam ziadne druhe jadro nie je... Hyperthreading je len
technologi, ktora umozni vyuzit jedno jadro lepsie...
Aby to slo tak sa snazio BIOS presvedcit OS, ze su tam dva CPU, hoci nie
su.. A lepsie je mat podporu HyperThreading v jadre, to da lepsi
vysledok ako fiktivne dve jadra, ktore fyzicky neexistuju...

Peto