Středa Listopad 9 23:13:09 CET 2005

On 09.11 16:36, Jan Kunder wrote:
> 3)

skor 1) ;-)

> gmail-webclient + Firefox 107+etch
> Inde som si to NIKDY nevsimol, ale mozno kvoli tomu, ze ENG nepozna diakritiku?
> Alebo som vzdy isiel cez TB - ozaj nepamatam.

ked som sa skusil prihlasit, zobrazilo mi diakritiku korektne na stranke aj
v maile. V maile nebolo HTML kodovanie, na masinu mi to prislo v
quoted-printable a sendmail to prekonvertoval do 8bit.

tipnem si, ze:

1. na prihlasovacej stranke sa voli jazyk, ktorym s tebou bude mailman
komunikovat, v browseri mas v nastavenu iba anglictrinu a myslis si ze sa
nastavenie s konfery prenesie do web rozhrania

2. HTML kodovanie diakritiky generuje GMAIL, ty mas nastaveny vo firefoxe
iso8859-1 font ktory diakritiku zobrazit nevie (mas vobec nainstalovane
iso8859-2 fonty?)

>     prednasky-owner na lists.linux.sk

Uz bolo vysvetlene, ale FYI, aby si trochu chapal background ;-)
(ak nechces, necitaj)

1. RFC 2142 definuje, ze kazdy list musi mat administrativnu adresu
list-request (aby si pouzivatelia nemuseli pamatat/zapisovat, na akom SW
bezi a zaroven aby bolo mozne medzi SW migrovat).

2. MTA ako qmail a courier umoznuju velmi lahko udrziavat adresy takehoto
formatu tym, ze cast pred prvou pomlckou beru ako meno pouzivatela a zvysok
sa pouziva ako parameter.

 Takze pouzivatel xxx si moze u seba vytvorit subor .qmail, ktory definuje,
 kam pojde posta pre neho, .qmail-nieco kam pojde posta na xxx-nieco atd.
 plus .qmail-default kam pojde posta na xxx-<ostatne>
 courier ekvivalentne pouziva suboru .courier*

 sendmail umoznuje (nove verzie to maju uz natvrdo?) pre takyto ucel
 definovat znak "+"

 v postfixe (na ktorom tusim bezia linux.sk listy) som tuto ficuru nevidel.

... kvoli tymto dovodom sa snazia niektore ML dodrziavat konvenciu
(to jest pouzivanie <list> ako suffix) a obcas v tom je pekny chaos :)

Saving Private Ryan...
Private Ryan exists. Overwrite? (Y/N)