[linux] adaptec aic7xxx/aic79xx

Lubomir Host rajo na platon.sk
Středa Listopad 9 23:44:30 CET 2005

On Wed, Nov 09, 2005 at 11:09:41PM +0100, Martin Kyrc wrote:
> ahojte,
>
> nemate niekto tu cest s adapterom adaptec aic7901? uz dlhsiu dobu sa mi
> akosi nedari 'dohodnut' sa s nim. skusam pouzit modul z jadra,
> kompilovat zo zdrojakov od vyrobcu, no stale bez pozadovaneho vysledku.
> modul ma kopec moznych parametrov, mozno je problem tam, no neviem najst
> spravnu kombinaciu.

A nestalo by menej namahy rozbehat softverovy raid? SW raid je
dostatocne overeny. Urcite je to lepsie a spolahlivejsie riesenie, ako
pouzivat nejaky divny driver, kvoli ktoremu moze padnut cele jadro.
Navyse mas istotu, ze SW raid z tych diskov rozbehas, aj ked zmenis
radic. Hmm?

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Software Development Group         http://platon.sk/  : :' :