[linux] UPC chello modem-bridge HOWTO - ci sa to vobec da

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Čtvrtek Listopad 10 07:02:33 CET 2005

Cau

> Znamy bezi na DSL flat a ma Alcatel 510i. Spravil som mu tam Sarge a
> ppp0-bridge: pppoe+pppoeconf.
> Cize modem sluzi len ako hlupa sietovka, resp. bridge a NAT, route, FW
> - vsetko riadi PC.
>
> Teraz sa chysta prejst na chello. Co pre mna znamena :) spravit detto.

 V prvom rade zabezpecit bezpecnost- v Chello mas Verejnu IP hoci z
DHCP. a bezpecnost je na tebe

> Viem spravit bridge sietovkaPCI--kabelovy_modem_UPC?

To by nemal byt problem - kablovy modem sa k PC pripaja cez sietovku,
cize iptables a mas route z jedenej na druhu..

> Ktore (ak ich ponukaju viac typov) odporucate?

jedine dva programy, ktore n a SVK umoznuju mat viac ako jedno PC (a aj
emulovany a dokonca aj neemulovany X terminal povazuju za PC takze pozor)
su chello plus (3 ks PC) a chello profesional (5 ks PC)

> Ktore naopak nie?

Co od toho chce? Ak chce stahovat CVS-kove SW image diskov  tak sa hodia
tie 3Mbit v plusku

> Popr. preco?
>
> BTW: Ak by to bolo dolezite xce extreme/ ten 2Mbit.

to je ale clasic

      *chello
      easy*

      *chello
      light*

      *chello
      classic*

      *chello
      plus*

      *chello
      professional*

      *chello
      extreme*

rýchlosť:download

      *až 512 kb/s*

      *až 1024 kb/s*

      *až 2048 kb/s*

      *až 3072 kb/s*

      *až 4096 kb/s*

      *až 6144 kb/s*

rýchlosť: upload

      *až 128 kb/s*

      *až 128 kb/s*

      *až 256 kb/s*

      *až 256 kb/s*

      *až 512 kb/s*

      *až 512 kb/s*

Vianočný paušál

      *1 Sk**

      *1 Sk**

      *1 Sk* *

      *1 Sk* *

      *1 Sk**

      *1 Sk**

štandardný mesačný poplatok

      *
      671 Sk *
      (bez DPH)

799 Sk
(s DPH)

      *
      924 Sk
      *(bez DPH)

1 099 Sk
(s DPH)

      *
      1 428 Sk
      *(bez DPH)

1 699 Sk
(s DPH)

      *
      2 016 Sk
      *(bez DPH)

2 399 Sk
(s DPH)

      *
      4 201 Sk
      *(bez DPH)

4 999 Sk
(s DPH)

      *
      2 268 Sk
      *(bez DPH)

2 699 Sk
(s DPH)

Zalezi teda hlavne na tom co od toho chce a od penazenky...

Peto