Ing. Jan ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Čtvrtek Listopad 10 07:37:40 CET 2005

On Wed, Nov 09, 2005 at 11:46:02PM +0100, Jan Kunder wrote:

> Mozes prosim Ta vysvetlit este lopatistickejsie pre blbych (me:)?
> http://lists.linux.sk/mailman/options/linux - zadam email a heslo a
> PRIHLASIT a nic sa nedeje

Tusim ide o to, ze som vcera nahodil presmerovanie na SSL verzie stranok.
Pre POST to nefunguje spravne a mailman pouziva prave POST. Este vcera
som to opravil. Daj vediet ak to stale nefuguje (sukromne).

> Som za zrusenie a DELETE - miesto, poriadok ...
> Ale zily mi to netrha :)

OK, nakoniec som tu konferu nastavil ako "nezobrazovanu", takze ju bude
vidno len ked vies presne URL. :)

		SAL