[linux] adaptec aic7xxx/aic79xx

Čtvrtek Listopad 10 08:53:52 CET 2005

On 10.11 00:21, Martin Kyrc wrote:
> mno, tip je to sice dobry, ale ja potrebujem nieco ine.
>
> ad1) raid ako taky (hw raid5) mam rozbehany cez fibre channel na
> externom diskovom poli (14x300GB)
> ad2) ten adaptec potrebujem kvoli pripojeniu kniznice pre zalohovanie
> (okrem ineho aj uz spomenuteho pola)
>
> takze mi sw raid v tomto nepomoze.

aic7901 je SW raid, ktoreho funkcionalita je v BIOSe na karte a vykonava ju
CPU. Linuxovy RAID je vykonnejsi ako drviva vacsina takychto RAID BIOSov.
(alebo vsetky? bezia z ROM takze by som o ich vykone pochyboval)

takze pokial bezis tento, pouzitie linuxoveho RAIDU by ti dodalo vyssi vykon
ako ten co ma aic7901

Depression is merely anger without enthusiasm.