[linux] adaptec aic7xxx/aic79xx

Čtvrtek Listopad 10 08:58:54 CET 2005

On 10.11 00:32, Ondrej Ivanič wrote:
> No, tak s tymto by som az tak nesuhlsil. SW RAID 5 + Vysoka zataz (vela
> I/0) = PROBLEM.

vzhladom na to ze aic7901 jw SW raid (v BIOSe a`la ROM), toto je
bezpredmetne.

> Pri ext2/3 sa to velmy neprejavuje, lebo je to dost pomaly fs.
                   ^^^^^ velmi (btw)

Hlupost, prejavuje sa to viac-menej rovnako (z percentualneho hladiska)
vsade. Skratka, viac zapisov znamena viac citani a viac XOR operacii,
nezavisle na FS.

Navyse, velke mnozstvo porovnavacich testov FS uvadza ext2 ako najrychlejsi
pri mnohych operaciach, vdaka absencii zurnalovania.

> Pri reiser fs to nastava, ale nikto sa nevie dohodnut ci je chyba v SW
> RAIDE, alebo v Reiser fs. Ja by som skor povedal ze v tom prvom je daky
> race...

Prosim? Pises stale o degradacii vykonu prui pouziti SW RAIDu? alebo
existuje nejaky problem s pouzitim reisersfs nad RAID5?
(v tom pripade bude pomaly skor reisersfs, nie ext2/3)

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines.