[linux] UPC chello modem-bridge HOWTO - ci sa to vobec da

Čtvrtek Listopad 10 09:05:42 CET 2005

On 10.11 07:02, peto wrote:
> V prvom rade zabezpecit bezpecnost- v Chello mas Verejnu IP hoci z
> DHCP. a bezpecnost je na tebe

to plati aj u vacsiny ADSL ISP :) respektive, neviem o ziadnom ISP, ktory by
svoje ADSL maskaradoval (v CZ to su/boli vsetci, vdaka genialnemu sposobu
akym CT svoje ADSL implementoval). Ale viem o jednom ISP, ktory ti vie
filtrovat prevadzku v ramci bezpecnostnych opatreni ;-)

> To by nemal byt problem - kablovy modem sa k PC pripaja cez sietovku,
> cize iptables a mas route z jedenej na druhu..

zrejme bola otazka ci sa vie kablovy modem spravat ako ethernet bridge :)

> jedine dva programy, ktore n a SVK umoznuju mat viac ako jedno PC (a aj
> emulovany a dokonca aj neemulovany X terminal povazuju za PC takze pozor)
> su chello plus (3 ks PC) a chello profesional (5 ks PC)

to sa tykalo modemov ak dobre chapem, nie programov chella

> Zalezi teda hlavne na tom co od toho chce a od penazenky...

btw, prosim ta, neposielaj ISP cenniky do listu...
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese.