[linux] UPC chello modem-bridge HOWTO - ci sa to vobec da

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Čtvrtek Listopad 10 09:44:15 CET 2005

Dňa Štvrtok 10 November 2005 09:05 dopoludnia Matus UHLAR - fantomas napísal:
> to plati aj u vacsiny ADSL ISP :) respektive, neviem o ziadnom ISP, ktory
> by svoje ADSL maskaradoval (v CZ to su/boli vsetci, vdaka genialnemu
> sposobu akym CT svoje ADSL implementoval). Ale viem o jednom ISP, ktory ti
> vie filtrovat prevadzku v ramci bezpecnostnych opatreni ;-)
Ano, poznam. Zapnu mi uplny filter na pristup na server zvonku, ked nejaky
nestastnik vovnutri lanky zacne spamovat. Spamy sa valili dalej a ja som
musel vycestovat. Divna politika. Ale inac som spokojny. Mam servre u mnohych
ISP, ale az na tuto drobnost, je to jediny ISP ktory je spolahlivy.
Ale ti mazem medove motuzy popod nos, co ?

--
Lubor Kacian
FONET s.r.o.