[linux] UPC chello modem-bridge HOWTO - ci sa to vobec da

Lubomir Host rajo na platon.sk
Čtvrtek Listopad 10 10:44:06 CET 2005

On Thu, Nov 10, 2005 at 10:07:17AM +0100, Mike wrote:
> Cize ak som dobre pochopil, ma doma siet, ktora ide do internetu cez
> linuxovy box, ktory robi routing,NAT a FW.
>
> Modem na kablovke normalne funguje ako transparentny ethernetovy bridge,
> nepotrebujes nic vyrabat. Proste zapichnes kabel z modemu do boxu,
> pustis DHCP na ethX a chello ti prideli verejnu IP adresu pre dany ethX
> interface, defaultnu branu ako aj DNS servery. Nepotrebujes sa
> prihlasovat, nepouziva sa pppoe ani nic podobne. Siet ta pozna podla MAC
> adresy a ID-cka modemu.
>
> MAC adresu mozes mat naraz registrovanu jednu (tri pri programe plus),
> [...]

Ja tiez fungujem cez chello a na firewall + NAT pouzivam vlastny skript
http://platon.sk/cvs/cvs.php/scripts/shell/firewall/ , kde nemusis pisat
ziadne IP adresy, lebo si to vie skript vytiahnut sam (z ifconfig
vypisu). Preto sa nemusis o ziadne nastavenia gateway a DNS starat.

Odporucam sa este kuknut do tejto konfery, kde som pisal o probleme
s narastom latencie spojenia pri uploade.

http://lists.linux.sk/pipermail/linux/2005-April/035102.html
http://www.google.sk/search?num=100&q=chello+site%3Alinux.sk&btnG=Search

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Software Development Group         http://platon.sk/  : :' :