[linux] UPC chello modem-bridge HOWTO - ci sa to vobec da

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Čtvrtek Listopad 10 12:09:33 CET 2005

Peter Surda wrote:

> Pokial viem (tie kablove modemy co som s nimi robil) aj tak neroutuju takze co
> riesis?
Uz viem, ze samotny modem je ethernetovy bridge. Ja som myslel, ze to
funguje na ppp, cize ako dialup/DSL a tym padom som xcel zo zariadenia
samotneho vyrobit bridge. Co ako vidim nie je potrebne. Zatial som mal
hodne skusenosti s DSL, dialup ... ale ziadne s kablovkou - nakoniec net
cez kabel je iba v BA a tam "zakaznikov" nemam.

> S pozdravom,
> Peter

D.

--