[linux] adaptec aic7xxx/aic79xx + zerro channel raid

Marek Slebodnik slebodnik na intrak.sk
Pátek Listopad 11 14:33:43 CET 2005

On (11/11/05 13:55), Matus UHLAR - fantomas wrote:

> ak som dober pochopil, zero-channel RAID je RAID karta na ktoru sa neda
> pripojit ziaden HDD ale poskytuje RAID funkcionalitu (HW XOR) inym diskom v
> systeme.

	Nejak tak som to pochopil aj ja.

> v porovnani s realnym RAIDom to nie je nic moc, v porovnani e SW RAIDom to
> ulahci CPU ale viac zatazi zbernicu. takze v tom pripade zmysel nasadenia
> zavisi od toho kde mas uzke miessto v systeme.

	Skor by ma zaujimalo , ci potom sa potom da rozbehat hw raid. Ak
	som spravne pochopil z toho co som cital , tak by mali fungovat
	aj ine raidy ako 0 a 1.