[linux] adaptec aic7xxx/aic79xx + zerro channel raid

Pátek Listopad 11 16:50:38 CET 2005

On 11.11 14:33, Marek Slebodnik wrote:
> 	Skor by ma zaujimalo , ci potom sa potom da rozbehat hw raid. Ak
> 	som spravne pochopil z toho co som cital , tak by mali fungovat
> 	aj ine raidy ako 0 a 1.

zrejme ano, bude sa to tvarit a v podstate to bude HW raid. Akurat nebude
oplyvat vsetkymi pozitivami HW RAIDu, napriklad bude zatazovat zbernicu viac
ako SW RAID. (samozrejme to zalezi aj od "zbernice" v pocitaci)
a podla dokumentacie to vie XORovat a to je to co treba na RAID5 a RAID6.
akurat ti zbrucha neviem povedat ci tu RAID funkcionalitu nemusi predsa len
CPU trochu organizovat - asi ano (zrejme si nezoberie disky komplet pod
svoju spravu).

2B|!2B, that's a question!