[linux] Preco Libtool nedokaze vytvorit shared libraies?

Peter Fodrek fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Sobota Listopad 12 11:26:34 CET 2005

Vazena konferencia!

Mam Mnadrake 9.0 a pri kompilacii OO.org to najskor nevytvara shared libraies
vo freetype a curl. inde paradoxne ano, a kompilaciu berkeley-db ani nezacne
lebo zistit, ze nemoze vytvorit shared libraries a odvalava sa na libtool- uz
som robil aj upgrade(a uspesny) na latest stable  libtool 1.5.20 z 31.8.2005
(kompilovane zo zdrojakov) a ani to nepomohlo... stale to iste... Nikde som
sa nedopatral ako s tym vybabrat. Nevie niekto poradit ako na to...

S vdakou

Peto