[linux] stale mam chybny cas aj ked som nastavil spravnu casovu zonu

Pondělí Listopad 14 11:22:32 CET 2005

On 14.11 10:17, Lubomir Host wrote:
> Pozeram to teraz este raz, a zrazu je ten cas dobre. Ale fakt mi to
> ukazovalo hodinu menej, ako malo. Kaslat na to, povazujem to za
> vybavene.

mas na stroji aj win? mas v CMOS univerzalny cas alebo lokalny?
ak mas win, mal by si mat lokalny cas, inac silne odporucam univerzalny.

s win a lokalnym casom som to na NB mal tak, ze po zmene letneho casu mi
debian neprehodil timezone (windowsy ano). bez siete tu nie je sanca nieco
rozumne dosiahnut.

It's now safe to throw off your computer.