[linux] mail client a .foward v postfixe

Stefan Varga Stefan_Varga na tempest.sk
Středa Listopad 16 12:08:27 CET 2005

Caute,

mozete mi poradit nejakeho konfigurovatelneho command line mail clienta,
staci ak vie odosielat postu(chcem ho pouzit s postfixom).

A mate niekto skusenosti v pouzitim .forward a .vacation.msg s postfixom
? Nechodi mi to korektne
resp. mi funguje iba .forward na nejaku mail adresu ale
vacation(sendmailovsky) mi uz nedorazi naspat.
Nov 16 09:50:08 server postfix/local[26242]: [ID 197553 mail.info]
C8CC21C226: to=<imap na domena.sk>, relay=local, delay=0, status=sent
("|/usr/bin/vacation imap")
Uvital by som aj radu ako to riesite vacation Vy.

Dakujem
Stefan Varga