[linux] preposielanie mailov

Ing. Jan ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Pátek Listopad 18 09:17:58 CET 2005

On Fri, Nov 18, 2005 at 09:13:13AM +0100, Stefan Varga wrote:
> Ahojte,
>
> chcel by som sa opytat na jednu vec v postfixe.
> Postfix mi robi gateway a vsetky maily @domena.sk mi preposiela
> pomocou transportu na iny server.
> Ako vyriesit pripad ak potrebujem aby mi neznamy_user na server.domena.sk
> bol preposielany na server1.domena.sk.
>
> resp. je mozne povedat, ze tieto_adresy na domena.sk preposielaj sem
> ine_adresy na domena.sk
> preposielaj tam:)
>
> Da sa to nejako ?

Jasne. Mas to priamo popisane v subore "transport", kde sa to robi.
Vymenujes si konkretne emaily, ktore chces niekam posielat a na koniec
das len domenu a presmerujes ju kam potrebujes. Napr.:

znamy_user1 na server.domena.sk	smtp:server1.domena.sk
znamy_user2 na server.domena.sk    smtp:server1.domena.sk
server.domena.sk		smtp:server2.domena.sk

		SAL