[linux] Ulozenie video streamu..WMV subor

Neděle Listopad 20 17:56:04 CET 2005

co presne pise? obcas treba (pri starsich mplayeroch?) natvrdo specifikovat
port 1755, minimalne mne na tom parkrat mplayer zblbol (n porte 80 mu to
neslo).

On 18.11 15:21, Marek Slebodnik wrote:
> 	celkom dobra utilitka na to je mencoder

iba pokial si mencoder a mplayer kompiloval s odlisnymi nastaveniami, co je
obavam sa extremne zriedkava zalezitost.

Christian Science Programming: "Let God Debug It!".