[linux] HW --DSL modemy

Martin Simovic martinsimovic na gmail.com
Pondělí Listopad 21 13:54:22 CET 2005

najlepsie zober router (mozes dat aj do modu bridge) ten ma rozhranie
ethernet a driver potrebujes iba pre tvoj network interface(sietovu
kartu).

to je najbezproblemovejsie riesenie aj ked asi trochu drahsie.
na druhej strane usetris cas s konfigurovanim a supportom tychto zariadeni.

vidim to ako lepsie riesenie dokonca aj pre win.