[linux] MIDI

JohnNy64 johnny64mail na gmail.com
Pondělí Listopad 21 20:38:36 CET 2005

> Skus pozriet na http://www.fluidsynth.org

FluidSynth som skusil nainstalovat .deb balik zo sarge ale vzdy pri
pokuse o vyprodukovanie nejakeho zvuku na danom MIDI porte mi kompletne
zatuhol kernel... este mozem skusit novsiu verziu, uvidim... len si nie
som isty ci ma fluidsynth pribalenu kompletnu sadu soundfontov, mam vsak
pocit ze skor nie...

> Niesom ziaden guru, ale volakedy som pripajal CASIO CTK-750 cez
> MIDI/Gameport ISA zvukovej karty SoundBlaster AWE 64 a fungovalo
> mi to so softverom Rosegarden.
>
> http://www.rosegardenmusic.com

no... skusil som, problem je vsak ten ze ten gameport nedava napajacie
napaetie takze tu klavesnicu neviem zapnut. Navyse som skusil aj napojit
klavesnicu externe ale aj tak to nefungovalo, aj ked v rosegarden som
zapol input z portu 80:0 (to je ten gameport)... takze evidentne
gameport nefunguje. Ale ked sa natiahol modul snd-cmipci, automaticky sa
natiahli aj snd_mpu401_uart a gameport...

>   Prajem Ti vela zdaru!
>    S pozdravom
>     JaSan

Diki za ochotu...

--
JohnNy64 - ...and once Tux will rule the world!

Please don't send me attachments in M$ Word, Excel nor PowerPoint format.
See http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html for more info.