[linux] MIDI

sverre sverre.th na gmail.com
Pondělí Listopad 21 21:30:13 CET 2005

JohnNy64 wrote:

>Nazdar ludia,
>mam niekolko otazok ohladom MIDI... konkretne 2 (-:
>Rozbehal som si swsynth timidity++, bezi mi ako demon na pozadi, ked
>chcem prehravat nejake .mid, normalne cez kmid to ide ked nastavim
>spravny vystupny port (niektory z 128:*). Problem spociva v tom, ze
>nemam poriadnu sadu nastrojov. Nainstaloval som si balik freepats, ktory
>vsak dlhe roky nemal update (pozeram ze teraz nieco bolo, ale nemyslim
>ze by to moj problem mohlo vyriesit). Vysledok je taky, ze MIDI mi sice
>beha, ale ked si pustim napr. priemerne zvonenie na mobil, ktore nema na
> [...]
..par rokov dozadu ked som sa s tym trochu hral existovala sada eawpats,
ktora bola vtedy dost
vychvalovana, a aj ja som bol so zvukom velmi spokojny.
..po trochu dlhsom hladani som nasiel funkcny link na:
http://sunsite.cnlab-switch.ch/ftp/mirror/gentoo/distfiles/eawpats12_full.tar.gz

cely zoznam mirrorov odkial som sa k tomuto dostal je na
http://www.freshports.org/audio/eawpats/
ten balik ma nieco cez 30MB..

--
svx