[linux] MIDI

JohnNy64 johnny64mail na gmail.com
Pondělí Listopad 21 22:25:03 CET 2005

> ..par rokov dozadu ked som sa s tym trochu hral existovala sada eawpats,
> ktora bola vtedy dost
> vychvalovana, a aj ja som bol so zvukom velmi spokojny.
> ..po trochu dlhsom hladani som nasiel funkcny link na:
> http://sunsite.cnlab-switch.ch/ftp/mirror/gentoo/distfiles/eawpats12_full.tar.gz
>
> cely zoznam mirrorov odkial som sa k tomuto dostal je na
> http://www.freshports.org/audio/eawpats/
> ten balik ma nieco cez 30MB..

Diki moc, hned zajtra si to v skole stiahnem (-:

navyse som zistil ze ten fluidsynth nie je priamo urceny na bezanie ako
demon na pozadi (mozno sa to da ale to by bolo treba dalsie nastavovanie
a furt by obsadzoval zvukovy driver, raz som ho skusil nechat bezat
dlhsie a nic sa medzitym po zvukovku nedostalo...) a TiMidity++ je na
moj ucel asi vhodnejsie...

--
JohnNy64 - ...and once Tux will rule the world!

Please don't send me attachments in M$ Word, Excel nor PowerPoint format.
See http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html for more info.