[linux] MIDI

JohnNy64 johnny64mail na gmail.com
Středa Listopad 23 23:34:21 CET 2005

Problem so sadami je uz fixed, tie eawpats su skvele (-:

a s tou klavesnicou... skusal som aj externy adapter ale aj tak to
neslo. navyse s adapterom je dost problem, lebo k tomu nebol dodavany a
som si musel pozicat z radia... esteze tam mam ten univerzalny... ale aj
tak koncovka nie uplne sedi... obcas napajanie vypadava... to urcite
nechcem dosiahnut...
no ale som skusil v rosegarden nastavit input port ten mpu401 a vystupny
na timidity ale nic sa neozyvalo... gameport musi nejako byt schopny
navyse aj napajat, ved na inej masine to tak islo... Netreba dat nejake
parametre pre moduly gameport alebo snd_mpu401_uart?

--
JohnNy64 - ...and once Tux will rule the world!

Please don't send me attachments in M$ Word, Excel nor PowerPoint format.
See http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html for more info.